Časté dotazy
Časté dotazy
27.09.2024
Snažili jsme se sepsat Vaše časté OTÁZKY, a co nejpřesněji Vám na ně odpovědět :-)
Jestli vás zajímá ještě něco jiného, neváhejte se na nás obrátit a napište nám na info@vikyr.cz
JE MOŽNÉ PŘIJÍT NA 1 ZKUŠEBNÍ KROUŽEK?
Děkujeme za Váš zájem o náš kroužek, bohužel konání ukázkových hodin není v naší organizaci možné a to hned z několika důvodů
- jsme školské zařízení s velmi přísnými požadavky hygieny (stejně jako školy a mateřské školy), není tedy možné, aby se výuky účastnil někdo, kdo není řádně přihlášen, nebo aby se výuky účastnili rodiče, mimo kroužků, kde je účast rodiče součástí výuky
- všichni naši klienti jsou pojištěni a pojištění se vztahuje na veškeré nehody či úrazy, které vzniknou od vstupu do budovy až po její opuštění. Nemůžeme ručit za děti, které nejsou řádně přihlášené a nesplnili tak podmínky přijetí
- našim klientům stávajícím i budoucím nabízíme možnost účastnit se v květnu dnů otevřených dveří, kdy mohou nahlédnout do jakéhokoli kroužku
JE POTŘEBA TISKNOUT A PŘINÉST PŘIHLÁŠKU NA KROUŽEK?
Již není potřeba tisknout a nosit přihlášky do Vikýře. Nově nám zákon umožňuje uchovávání přihlášek v elektronické podobě, pokud došlo k přihlášení z klientského účtu.
JAK SE MOHU NA KROUŽEK (AKCI, TÁBOR) PŘIHLÁSIT?
Přihlášení je velmi intuitivní - stačí navštívit naše webové stránky - vybrat v horní liště KROUŽKY - AKCE - TÁBORY - vyfiltrovat si dle svých požadavků - rozkliknout - přihlásit on-line - následuje přihlášení do stávajícího klientského účtu, kde můžete spravovat pod jedním účtem celou rodinu, nebo si založit nový klientský účet - registrace - poté se již přihlásíte na aktivitu - následuje schválení přihlášky ve Vikýři a na účet vám přijde potvrzení včetně platebních údajů.
MUSÍM OMLOUVAT DÍTĚ NA KROUŽEK V PŘÍPADĚ JEHO NEPŘÍTOMNOSTI?
Ano, na kroužek prosím děti omlouvejte. Buď telefonicky 483 711 725 nebo přímo vedoucímu kroužku či oddělení.
VRACÍ SE POMĚRNÁ ČÁST PENĚZ PŘI PŘERUŠENÍ DOCHÁZKY?
Ano, v případě odhlášení se z kroužku či tábora můžete požádat o vrácení části peněz zaplacených za úplatu. Výše částky je individuální, vždy vychází z kalkulace kroužku či tábora a poměru fixních a variabilních nákladů, v případě ubytování či poskytování jiných služeb třetí stranou se pak storno řídí podmínkami storna třetí strany.
KDE MÁME ZAPARKOVAT, KDYŽ VEZU DÍTĚ NA KROUŽEK DO VIKÝŘE?
Kde máme zaparkovat, když vezu dítě do Vikýře? Parkování u Vikýře je velký problém, který bohužel nemá dobré řešení - parkovací místa jsou, ale je jich málo. Parkovací místa jsou přímo v ulici Podhorská - naproti Vikýři a po obou stranách podél ulice na vyhrazených místech, dále pak v ulici Slunečná.
MŮŽEME K VÁM NA AKCI/TÁBOR, I KDYŽ K VÁM NECHODÍME NA KROUŽEK?
Ano, veškeré naše aktivity jsou přístupné všem. Na kroužky, pobytové akce a tábory je nutné se přihlásit. Většina akcí a dalších činností je dostupná i bez přihlášení a není podmíněna předchozí účastí či docházkou.
NEVADÍ, ŽE NEJSME PŘÍMO Z JABLONCE
Nevadí, jsme tu pro každého, kdo si chce smysluplně užívat svůj volný čas, ať již na akcích, táborech nebo pravidelných zájmových aktivitách.
KDY PLATÍM STORNO POPLATEK U TÁBORŮ?
Storno poplatek se platí vždy. Záleží na poměru fixních a variabilních nákladů. U pobytových táborů se storno poplatky řídí pravidly třetí strany (dodavatel stravování, ubytování, dopravy) můžete požádat o vrácení části peněz zaplacených za úplatu. Výše částky je individuální, vždy vychází z kalkulace tábora.
MOHU ZAPLATIT I HOTOVĚ NEBO KARTOU?
Upřednostňujeme bankovní převod, ale je možné zaplatit i na pokladně hotově či bankou z mobilu přes QR kód. Na akcích je možné platit přes QR kód a hotově.
JAK JE TO S PRÁZDNINOVOU DOCHÁZKOU NA KROUŽKY
Každý rok vydáváme roční plán činnosti, kde jsou uvedené i veškeré “malé” prázdniny. Kroužky zpravidla začínáme poslední zářijový týden a končíme na konci května. V červnu pak probíhají náhrady za případné absence. Vikýř je také zavřený týden před vánočními prázdninami a to z důvodu konání velkého množství akcí a nutnosti využít tento čas pro drobné rekonstrukce v objektu.